Silverputsning


Hur kul är det att putsa silver på en skala?

Sedan vi flyttade i somras
har jag sagt till min sambo att vi måste putsa silverljusstakarna -
men det har inte blivit av.
Det är ju inte det roligaste preces!

Har nu varit sjuk några dagar!
Ni vet när man är sjuk är det inte helt omöjligt att man gör sådan som man inte tycker är rolig bara för att ha någonting att göra men hur som helst så är det så att det är roligt att kunna göra något så att det bli fint och det tycker jag verkligen att det börjar bli.

Jag putsade bara väldigt lite
men det syntes stor skillnad direkt 
eftersom de var alldeles svarta!

Längtar redag efter att det ska bli färdigt!
Men så fort går det inte - men ikväll kanske jag orkar göra lite till!

Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback